Danst u voor een euro?

Hans de Boer, Voorzitter van VNO-NCW, staat bij de Pluis in de krant. Ook ik moet de Banken volgens Ome Hans met rust laten, de Overheid moet de Banken niet lastigvallen, iedereen moet de Banken met rust laten. En als de Pluis zich niet vergist, wat natuurlijk Gods onmogelijk is, dan heeft mijn Hans een paar jaar geleden wel de wereld verteld dat de afdelingen Bijzonder beheer binnen de Bankenwereld hele groepen ondernemers over de kling aan het jagen waren, en ze op moesten zouten. Maar toen was Ome Hans nog geen Voorzitter van zijn huidige club. Tijden veranderen!

Ik blader verder, en zie mijn “vriendin Klijnsma van de tandem” ook al in de krant staan. Die heeft weer een geniaal idee om een paar miljoentjes uit de hoge hoed te toveren, om de jeugdwerkeloosheid te bestrijden. Waar ome Hans dan weer veel “verstand” van heeft, als grote motor van de voormalige Taskforce Jeugdwerkeloosheid uit de jaren 80, wat een bak ellende opleverde.
Dus de miljoenen glijden over de rekeningen, en verdwijnen zonder dat iemand zich er druk over maakt. Tijd voor een nieuwe Taskforce zou ik zeggen!
Trouwens, het is wel Ons geld voor alle duidelijkheid.

Creatief omgaan met geld van een ander, is ook een sport geworden. De juiste man, vrouw, vriend en vriendin op de goede plek en Hatsaflats, de evolutie van geld is een feit. Bedankt, de Pluis kan blijven schrijven en deze website heeft nog steeds haar bestaansrecht.

Boer zoekt vrouw, het werkt.

de P…