Het meervoud van vinger, is vingeren?

Excuus beste lezer(s),
mocht de titel aanleiding zijn, mij van deze site af te kikkeren dan begrijp ik dit. Maar wellicht gunt u mij een paar minuten van uw kostbare tijd om e.e.a. toe te lichten.

Volgens mij, maar de experts op deze site corrigeren mij onmiddellijk, kan elke Nederlander in essentie een Bankrekening openen en heeft de Bank zelfs een verplichting. Natuurlijk mits, maar ik weet dat voor een Bank lastig is om het openen van een “normale” rekening" tegen te houden.

Maar de ING is alvast begonnen met een zuiveren van zijn klantenbestand of toekomstig klantenbestand. Nu is het mogelijk om met een vingerafdruk te betalen, en in de nabije toekomst de mogelijkheid. Een vingerafdruk is uniek en heeft een lijnenpatroon wat alleen van hem of haar is en een eigen herstellend vermogen heeft bij beschadigingen, mits de onderhuid onbeschadigd is.

Met andere woorden: als je net als de Pluis in 2013 een frikandel of 4 bakt in een te klein pannetje Olie en vervolgens staat je halve huis in de fik met als gevolg o.a verbranden handjes: dan heb je met een vingerafdruk een probleem. Dus iedereen die z’n handjes heeft verbrand of ze nog gaat verbranden: niet bij de ING aankloppen, u bent (uiteindelijk) niet welkom. De ING houdt graag zijn ras ongeschonden. Nu heeft elke mens nog een uniek lichaamsdeel maar ik denk dat de Banken het te ver vinden gaan als ik als ZZP m’n broek laat zakken in het Banken kot. Trouwens, voor de Pluis is door de moderne inrichtingen van het kot de balie veel te hoog, maar dit terzijde.

Laten we ons realiseren dat door het behulpzaam zijn en onze unieke identiteit beschikbaar te stellen, er meer gebeurt dan een vingerafdruk. Maar dit is een simpele Pluis mening, en sufferds zullen het toelaten. Maar niet later gaan zeuren dat ik u niet heb gewaarschuwd! Geen dank.

de Pluis