Op welke Nederlandse bank staat de rekening van je geboortecertificaat bond ?

Hallo

Ik ben weer op het spoor gekomen van de zogenaamde Treasury Direct Account.
Hoe het werkt via de Federal reserve weet ik inmiddels(hier onder een kleine uitleg).
Op de achterkant van de Social Security Card staat een Hoofd Letter met cijfers (CUSIP), de Hoofd letter geeft aan in welk district van Amerika de Federal Reserve Bank staat met de rekening waar het geld op staat.
Helaas hebben wij niet dit in Nederland, dus je kan niet weten waar de locatie is die de rekening heeft met je fonds.
Maar mijn vraag is weet iemand waar we moeten zijn in Nederland.
Op welke bank staat dit voor Nederland.
Ik dacht zelf aan De Nederlandse Bank (DNB) in Frankfurt maar weet het niet zeker.
Als iemand meer weet dan hoor ik het graag.

Gr Richard

Hierbij een link waarbij je zelf kan zien hoeveel je waard ben https://www.youtube.com/watch?v=O7ZY3WOYRY0
Heb het net uitgeprobeerd en ik heb 4 bonds waarbij er miljarden op staan.
Het is zo`n 116 Miljard dollars.
kijk de film en test het zelf uit !!!.

Hey richard ik ben zelf ook op zoek hoe het nou in nederland werkt. Ben er nog steeds niet achtergekomen welke bank het nou is aangezien wij geen cupid nummer op onze paspoort hebben. Ik heb via de fidelity site geprobeerd om te achterhalen wat ik waard ben maar kan niks vinden met mijn bsn nummer. Is er een ander manier om daar achter te komen of misschien doe ik het verkeerd.

Heb een link waar veel word uitgelegd en vanuit verschillende landen word gereageerd.

hoi richard ik ben ook bij die bank in franfurt terecht gekomen ik en een vriendin zijn een facebook groep begonnen om het uit de dokteren misschien heb je interesse om daarbij te komen?

ohja: ik heb op mijn BSN nummer 535 bonds van elk 23 000 000 000 gevonden, in america hebben mensen a met succes rekeningen betaald van hun tda ik ben erg gemotiveerd dit uit te zoeken!

Het lijkt me een goed idee, hoe meer mensen hoe beter.
Dus ik zou ook graag bij de Facebook groep willen.

Hallo

Bedankt voor de reacties.
Ben nog een keer terug gegaan naar de site van Fidelity.
Daar ben ik achter gekomen dat je niet je nummer van 9 cijfers in kan vullen (burger service nummer 0123496789) om te kijken hoeveel je waard ben.
Had de informatie via een Youtube filmpje maar is niet geheel correct bij nader onderzoek.
Je kan het wel invullen maar je krijgt geen informatie hierover.
Wat je kan invullen zijn de 3 codes , en dit zijn de codes van een bepaalde markt, zie hieronder.

FIDELITY MUNICIPAL MONEY MARKET FTEXX 00010
FIDELITY MORTGAGE SECURITIES FMSFX 00040
FIDELITY US GOV’T RESERVES FGRXX 00050
FIDELITY SELECT ENERGY FSENX 00060
FIDELITY MASS MUNI INCOME FDMMX 00070
FIDELITY ADVISOR EQUITY INCOME CL I EQPIX 00080
FIDELITY TAX FREE BOND FTABX 00090

Ben nog verder gaan zoeker op Youtube en daar is een rechtzaak bezig tegen Heater Anne Tucci en Randall Beane dat gaat over de TDA accounts.
Het process loopt niet zo lekker als ik de laatste updates bekijk.

Je ziet voorbeelden van mensen die het een en ander al gelukt is om schulden te betalen via hun TDA accounts.
Dit lukt niet altijd om dat de FED vaak ook REVERSALS doet, ook al is dit niet hun beleid wat ze beweren op hun site !!!.

Op welke site had je dat gedaan, omdat via Fidelity het niet mogelijk is om het via je BSN nummer uit te zoeken.

De 4 bonds waren van een geldmarkt (dus niet van mij persoonlijk), daar kwam ik later pas achter.
Wat wel zeker is dat er op je BSN een groot kapitaal staat, ookwel de TDA account.

Hier kwam ik later pas achter toen ik het nog eens goed ging onderzoeken, het Youtube filmpje is daar een beetje onduidelijk in.
Maar al doende leert men. :grinning:

Hallo allemaal . Eindelijk zie in nu ook in Nederland reacties over de treasury direct accounts. Nederland wordt nu eindelijk wakker!!! Ik heb de waarde gevonden op www. Treasurydirect.gov toets in op zoekbalkje “calculate” dan kom je er van zelf op uit.

Interessant onderwerp inderdaad. Heb zelf inmiddels ook al redelijk wat sites afgezocht maar hoe het in Nederland geregeld blijft de vraag. Graag zou ik ook in de Facebook groep willen als deze er al is!

https://www.facebook.com/groups/1639994409407579/

naam facebook groep:European Treasury Direct Acc

sorry voor mijn late reactie ik kreeg geen bericht dat iemand hier gereageerd had dus ik dacht nu toch maar ff checken ik heb de FB groep gepaatst hieronder (of hierboven)

ter informatie, ik heb met swift codes en mijn BSN IBAN codes gemaakt en naar alle grote banken een kleine transactie gemaakt op mijn naam in HOOFDLETTERS deze transacties zijn allemaal terug gekomen alleen die van De Nederlandse Bank had een andere foutmelding dan de rest. Bij alle banken kwam de transactie terug met de melding dat de naam en het rekeningnummer niet bij elkaar hoorden, bij DNB was het om administratieve redenen waarvan er 1 kan zijn dat de transactie vanaf een prive rekening gedaan is en dus niet vanaf een zakelijke rekening, toch wel een soort bewijs dat mijn bsn en naam in hoofdletters als iets bestaat bij DNB

Hallo Sarah van Oorsouw

Ben een tijdje niet meer hier op geweest, maar we hebben nu contact via de facebook.
Op facebook gaf ik al aan dat ik bij mijn geboorte gemeente mijn geboorte akte/certificaat heb aan gevraag, ik weet niet hoe het precies is geschreven.
En voor de storting wil ik het precies doen.

Ik hoop snel de digitale uittreksel te ontvangen dan ga ik een betaling doen van 0.01 cent via mijn zakelijke rekening, ik ben namelijk zzp-er.

Ik hoop echt dat we nu in Nederland ook doorbraken gaan krijgen net als sommige in Amerika.

Hallo, ben ook erg geĂŻnteresseerd om te zien waar dit allemaal toe gaat leiden.
Zijn er nog ontwikkelingen? @RichardFlorin is het gelukt met storten vanuit de ZZP situatie?